Dirty dancefloors and dreams of naughtiness!

igår solade jag järnet, som ett desperat sista försök att få lite färg till balen. jag tror faktiskt jag lyckades. jag blev lagom rosaröd. fast jag åkte ändå ner till stan och köpte strumpbyxor till lördag så jag skulle se ännu mindre blek ut. annars får jag helt enkelt ställa mig jämte honey så löser det sig!

nu har jag varit hos frissan och fixat frillen. så det är lockigt och stramt och knutigt och allt möjligt. och väldigt väldigt fint. fast sminket blev inte helt hundra, men det duger. och jag vänjer mig. men jag vänjer inte mig med att jag typ inte får röra på huvudet. och jag kan inte sitta ute i solen heller. jag kommer ju dö. men nu behöver jag bara slå ihjäl TRE timmar till innan klänningen åker på och steven kommer och det kommer vara kamerablixtar i massor. hjärta!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0