Denn das ist alles nur geklaut das ist alles gar nicht meine!

jag sitter och pillar med min nya dator. den är sannerligen lovely. fast det är fortfarande vissa små grejer jag inte fattar. inte helt gött! och sen jobbade jag första dagen idag. jag var rätt lagom trött när jag åkte med pappa. till råga på allt glömde jag både mitt bröd och mitt fika, bra sandra! så det blev en frall från kastanjegården till frukost. dagen bestod i uppgrävning av rabatter till sommarplanteringen. ett nytt moment för en oldie som jag. fast sen när själva planteringen började nöjde jag mig med att vattna. i ösregnet. hej! kul att man aldig får ha shorts på sig första dagen. jag som sett fram emot lite fint väder på jobbet. handskbränna och shorts, liksom!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0