can i ask you something?

det var längesen jag var såhär trött. det är hemskt. jag måste verkligen lägga mig i tid ikväll. jag ska nog ta mig en macka nu, kola lite på tv och sen försöka lägga mig vid åtta eller nåt sånt. dock kan det nog bli lite problematiskt. det är ju trots allt årets ljusaste dag idag. som mangan sa: sen blir det godnatt! men ärligt talat så har det inte direkt varit en ljus dag för mig. jag började med att tvätta idas grav, en stor grusgrav med vitt högt staket och ett tiotal stenar. sen var jag tvungen att byta vattenpost när jag skulle tvätta järnstaketet vid ingången. den närmaste vattenposten var igenskruvad så jag fick ta den lite längre bort. jag orkade verkligen inte rulla ihop allt ordentligt när jag ändå bara skulle flytta allt 40m. det straffade sig ordentligt. jag var tvungen att rulla ut hela vattenslangen för att nå. det tog FYRTIO minuter. tack för den... så idag var inte riktigt dagen att jävlas med mig. det, plus att jag är trött, gör mig mest odräglig. jag vill ha lite mys nu. fan, jag måste ju koka potatis...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0