You could travel the world.

gårkvällen var fin. vi badade i klappa, inte lövet, han var pussy. sen kollade vi lite fussball och jens var sämst och hade tippat 4-2 till tysklandet. han åkte ju på storstryk, kan man ju säga. spanjet <3

imorse var det svintungt att gå upp. som vanligt. jag räknade ut att jag inte sovit på sex veckor. fint! jag och oscar åkte till dagiset och gjorde det finare än nånsin och sen rensade vi lite innan vi målade klart staketet sen efter fikat. lagom tills vi gick in började det regna. VÄRT att allt vi målat idag var helt i onödan. sen gick jag och pappa lite på stan. vi hämtade mitt pass och jag löste in mitt stipendie till EN TUSENLAPP. sjukt coolt! sen käkade vi churros på kanalbron eftersom det var europeisk matmarknad i stan. mums!

jag hr ägnat en och en halv timme åt att kolla på lägenheter. jag blir mer och mer deprimerad för varje gång. alla andra bara skryter med sina fina nya bästa EGNA lägenheter. jag har fan inget. jag vet inte ens om jag kommer in än. jag fasar för den dagen...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0