we don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time.

hela morgonen ägnade jag och mamma åt viktiga papper och diverse blanketter. jag hamnade i telefonkö när jag skulle ringa försäkringskassans kundtjänst. på hundrafemtifemte plats. gött! jag började asgarva och var tvungen att lägga på. men nu har jag iaf sökt csn, sökt bostadsbidrag, anmält adressändring och flyttning samt anmält mig till sj prio. woho! vuxenpoäng som FAN. sen blev jag barn på heltid och åkte till tamara och gjorde negerbollar! mycket mumsigt. men hur tänkte de när en sats ska räcka till 25st? vi fick ut sex normalstora. tss!

jag och mamma sorterade och packade kläder och sånt. sen fick jag höra att vi åker "sent" på onsdag. för otto fick inte ledigt. kul... hoppas ingen snor vår tältplats.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0