they say it changes when the sun goes down.

jag blir bara tröttare och tröttare för varje dag som går, alltså sängen strax. idag var jag på rätt kasst humör och hade ont i huvudet på morgonen och blev förpassad till att kantskära häckar med ulf och simon. det funkade och jag gjorde väl egentligen inte så mycket. efter fikat målade jag istället och mådde rätt mycket bättre. att måla och lyssna på p3 är rätt jättegött, faktiskt. och så var det inte odrägligt varmt, som tur var. och imorgon är det fredag och det vankas megafikat, har jag hört. efter jobbet hämtade jag linser och blev nästan 1200:- fattigare. köpte även tjugo frimärken och skrev arton tack-kortsadresser och packade lite smått. det bär av till norrköping imorgon. senare ikväll drog jag till pappa och åt potatis och jordgubbar på balkongen i kvällssolen. fint! och imorgon får jag även lite sovmorgon eftersom pappa beslutade sig för att åka till jobbet ändå, trots ryggskott! och nu: sängen!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0