so try and catch me if you can, i know you really want to.

jag vaknade på det underbaraste sättet och åkte till jobbet. och rensade lite grus och sen målade jag och oscar. fint att magnus var smartass och satte på vattenspridaren precis där vi skulle måla (Y) sen chillade vi mest. det blev varmt fastän det var mulet. och idag var även första dagen jag läste hela tågresan hem utan att känna att jag skulle somna. det brukar ju ta fyra veckor för kroppen att ställa in sig. jag har jobbat fyra veckor och två dagar?

väl i nässjö drog jag och handlade och lagade lite äcklig mat. sjukt VÄRD dag. eller inte. men. imon har halva veckan gått och sen är det bara en vecka kvar. alltid nåt!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0