och du som trodde det skulle bli vi, Sundbyberg, tills jag svek dig.

åh. min helg har varit superb.
jag tog tåget upp till norrköping. på stationen i nässjö blev jag fälld av engberg och spenderade tågresan upp med att prata med henne. väl i "norpan" åt jag och mamma lite paj och spanade den OTROLIGT spännande matchen mellan ghana och uruguay. jag led verkligen med ghana. sen sov jag med öppen fransk balkong-dörr! igår gick vi upp och åkte till badet och spanade när mina pluttisar simmade i gassande sol. däremellan chillade vi och pratade och tog vara på tiden. sen blev det ett nästan tårfyllt farväl på lite obestämd framtid och sen åkte jag och mamma och shoppade. väldigt mycket impulsköp, skulle jag vilja påstå. själv brände jag 1100 på ett par skor, en hoodie, en baseballjacka och en klänning. mumma! sen åkte vi hem och bytte om från de precis genomsvetta kläderna och klädde oss lite finare och gick ut på stan och käkade indiskt och sen satt vi på bishop's arms med trehundra andra och drack ett glas. sen gick vi hem och kollade på ytterligare en spännande match, den då spanien slog paraguay. gytt!
idag drog vi ut till havet och solade lite och badade fötterna i ett iskallt östersjön. sen åkte vi och gick lite i affärerna i hageby och jag shoppade ytterligare, ett par trosor och lite hårprodukter. sen skjutsade mamma mig till tåget och det var första gången på hela helgen jag inte dog av värmeslag när jag befann mig någonstans. två hållplatser senare blev det grillning på balkongen och sen åkte jag hem och packade upp lite. och chillade.

och nu ska jag väl sova strax, antar jag. men det brukar ju gå sådär. men shit, jag sover så dåligt och så lite nu för tiden. min hy keffar sönder på grund av det. gött. natti!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0