Jag kan inte hjälpa dig upp, kan inte lysa upp den väg du springer. Jag kan inte vagga dig varm och lugn.

mycket händelserik och underbar helg.
det började med en riktigt bra fredag med simon och oscar och tacos och sen mitt-i-häcken-klippning och massa babbel med tidigare nämnda samt albin. sen sprang jag till tåget och dog i värmen. hur tänker folk när tåget är proppfullt och det är säkert trettio grader och DE ÖPPNAR INTE FÖNSTREN?! hallå, liksom! väl i göteborg träffade jag mamma och vi åt lite osv.

lördagen bestod till största del av shopping. jag lyckades bränna 1600 på tre par bralls, en skjorta och ett skärp...
på kvällen vankades det smarrig gourmetmåltid på en dyr restaurant. men det var finfint, speciellt när det blev ett glas vin på en uteservering lite senare. mys!

söndagen började med en spårvagnsfärd ut till kortedala och vi checkade några sunkiga och gigantiska lägenheter innan vi åkte tillbaks till centralen och sen blev det liseberg för hela slanten. trevligt! jag och anna flängde runt mellan attraktionerna och babblade packning och planering till emmaboda. jag har aldrig längtat så som nu <3

idag var det mest chill. alla var rätt trötta så det var relativt tyst. först framåt halv tre pratade jag och oscar och albin. mest om emmaboda. åh!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0