jag blev full och gick runt med stilett för din skull.

jag har varit rätt dålig på att uppdatera, det måste jag medge. jag har faktiskt haft rätt fullt upp.

i fredags åkte jag till mbk och vi kollade på nyckeln till frihet (shawshank redemption), som förövrigt ligger överst på imdb. sen sov vi rätt varmt och drog ut till stugan och solade och chillade på flotten och allmänt smälte bort. en fin kväll och fin natt och ännu en fenomenalt het dag infann sig. en skogspromenad och dagen blev inte fullt lika mysig som dagen tidigare. astma och grejer är livet (Y) vm-finalen på kvällen. jo jag tackar jag! jag hade ju tippat spanien redan innan vm drog igång, mhmm! fast jag somnade lite i soffan, mätt på jordgubbar med glass och grädde, och missade målet. men det gjorde inget! sen cyklade jag hem och precis då lyckades himlen öppna sig, så jag var genomblöt av både regn och svett när jag kom hem. tack gud!

idag var det jobb igen. dock ska jag nog sova i källaren i natt, om jag ska få sova nåt överhuvudtaget. jag och yvonne gled i elis och sen blev det mer rensande. och det var äckelvarmtkvavt hela dagen. det blir så tungt att andas. och nu när jag kom hem hade jag kommit in också. men jag känner inte ens glädje över det. varför känns det som om inget räknas längre? jag vill ju att allt ska lösa sig med lägenhet också. mamma tyckte ändå att jag skulle "fira" ikväll. jag vet inte...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0