det här är slutet på vår film.

jag planerade en FET sovmorgon imorse och vad händer? killen som felsöker vår telefon ringer på min mobiloch väcker mig redan klockan NIO! så jag fick masa mig uppför trappan och slita ut telefon, modem och router ur jacket och sen gå och lägga mig igen. lagom trevlig väckning första dagen av riktiga sommarlovet! resten av dagen har spenderats med att läsa infopapper, kolla lite på tv och skriva packlistor. sen fick jag så urbota tråkigt att jag tog en promenix, nånting jag ALDRIG gjort förut. planerade att den skulle ta runt 45min, men när jag gick förbi myrlander/karlsson-huset stod dörren öppen, så jag gick in. och där fastnade jag i drygt två timmar. så nu är hösten ganska så klar och det känns faktiskt riktigt bra. och jag hoppas falkis blir riktigt bra också. puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0