det är så logiskt, alla fattar utom du.

idag var det måndag och JOBBIGT att gå upp. som vanligt. väl på jobbet stod städrunda på schemat för mig och jenny. lagom gött att glida i elis fram till frukost. sen rensade jag grus och blommor med oscar och "räns-pallen" som vi fann längst in i garaget, bland vattenkannorna. sen blev det svinvarmt, även fast det var mulet och jag roade mig lite halvt med ett kasst christer. jag saknar morgan.

efter jobbet träffade jag på jens och vi gick till polisen för att hämta mitt pass, och för att upptäcka att det var stängt sen en och en halv timme tillbaks! så vi gick och åt bagge och sen shoppade jens kläder efter STORA påtryckningar och sen gick vi och spanade in edward och jacob och pojkarna. åhå. fast den var inte riktigt jättebra. nä. puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0