But if I wait for a holiday, could it stop my fear?

gårdagen var både bra och dålig. det var längesen jag grät så mycket, och det var längesen jag skrattade så mycket. och det var längesen jag var så jäkla blöt! kvällen spenderades med tamara. först hemma hos henne, sen cyklade vi i ösregnet till hotellet. väl där var vi blöta och det var inte heller nåt folk där. så vi gömde oss på toaletten tills vi hittade lea m fl och då klarade vi av kvällen ändå. det blev bra till slut. men jag var satans blöt när jag cyklade hem efter ett. gött att det var nio grader ute, gött att det hällregnade, gött att det är juli?!

idag sov jag rätt länge och nu ska vi väl åka till mormor. frågan är när jag träffar henne nästa gång...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0