she left on sunday, he died on monday.

jdm i växjö och därmed sista anhalten av sydafrikalägret är avklarat. och det har faktiskt gått över förväntan för min del. 1:05.8 och 1:05.2 på 100, 29.7 och 29.5 på 50 och 2:26 på 200. allt på flyg. riktigt bra, och hey, jag slog vendela och konkurrensen om förstalagsplatsen är benhård. men på 50fr gjorde vi vårt livs bästa lagkapp, jag, matildo, alice och annie. fast matildo ryckte i starten och diskade oss. surt, men vi vet att vi kan simma fort fort! jag blir glad.
och imon är första skoldagen. jag hörde nåt om fysikprov i veckan? tur att jag ska vara själv hemma nu fyra månader eller sådär framåt.
och min syster är förresten med i veckorevyn. coolkatt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0