one of us is gonna die young.

okej. jag är dålig på detta. jag har ju haft fullt upp med att göra mest ingenting. så det är väl därför jag aldrig skriver. fast jag har varit lite med jensa och sådär med. vi var på bio och såg snabba cash i fredags. sen satt vi hemma och pusslade. hela lördagen med dessutom. bortsett från en kortvisit hos mormor. och sen drog vi till mbk och jens föräldrar älskar mig och shaun of the dead är sjukt läskig zombie-komedi. filmkväll med honey + bf, liksom, hos loevet dårå. sen sov vi, i separata bäddar, hos jensas päron, eftersom hans mamma är lite paranoid när det kommer till sånt.

idag var chilldagen dessutom. fysik där vi lyckades med försök helt emot einsteins lagar. woho. och lite mer matte med i i. pi till roten ur minus ett: get real. roten ur ett svarar: be rational. jag skrattar ihjäl mig. naturskämt hjärta.
och sen älskade jag religionslektionen. vi skulle rangordna gymnasieprogrammen på skolan efter social hierarki. vi satte nv över. SJÄLVKLART. tomas sa att när han gjort samma uppgift med elarna och oparna hade de också satt nv överst. det ni! och iv kom ohjälpligt sist. stackarna. inte. nv är ju hur som eliten på skolan. kan man räkna på ekvationer som inte går är man lite 1337 asså! (de la calle, så är 42 delat med 13,37 lika 3,14...)

sen såg vi klart hable con ella på spanskan. seriöst sjukaste filmen nånsin. HUR kunde den få en oscar?!?! den slutade med att alicia blev våldtagen av sin stalker (hon ligger i koma och han är skötaren typ) och hon blir gravid. när hon föder barnet vaknar hon och benigno hamna i fängesle ovetandes om att alicia är vaken, och därför tar han självmord. woho. skum film <3

på träningen körde vi medley och mjölksyra-test. 10x100 medley syra start 5min. imse bröt efter tre på mig, jag körde ju ändå på 20,3; 21,2 och 23,2. jag borde kört en till, två sekunder döning är ju ingenting. jocke fick bryta när han dött sex sekunder! (Y)

och nu är jensy här. gos. han har praktik i tolv veckor framåt... :*

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0