Du var full och jag var full i aprilsolen.

detta har nog varit den ... nånting veckan i mitt liv. jag kan inte definera det i ord, riktigt. jag vet inte. inget. men jag vet att det nog var rätt. så rätt som det nu kan bli. jag måste få luft.

till råga på allt har jag dragit på mig världens förkylning. jaha. där rök allt vad tävling heter imorgon. jag var en sväng till jönkan. i två timmar närmare bestämt. sen var jag så less och depp på allt så jag tog tåget hem. pappa hängde med och fikade sen när jag kom till nässjö igen. tacksamt av mig, när jag ändå inte känner nån som helst smak. urk. och ont i huvudet har jag också. och feber. och snörvlig. och allt. jag dör.

förlåt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0