Claim to fame, clamour for glamour.

åh. min dag blev lite okej när jag fick åka bil till skolan, alltid något. och nu har jag ju den gröne bilen hela tiden, så det kan bara bli ännu bättre?
fast det var inte lika kul när min ryskalärare börjar ställa sjukt många frågor om hur jag haft det i sydafrika, på ryska, det första hon gjorde. jag fattade ingenting och kunde knappt svara på hur jag mådde. total mindfucking. yess.

sen läste vi nån erotisk novell på svenskan. snarare urk än mums, faktiskt. men fysikboken är ännu mer urk, tro mig. det är därför jag helt sonika låter bli att plugga. ja!

och nu: nya teskål fylld med mumste och p3guld-galan!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0