let's not shit ourselves.

jag var och tränade för första gången på över en vecka idag. hej grepp! och kondis, asså. som faen! och jag kommer ha sjuk träningsvärk efter pinnträningen med. 20 reps utfallssteg och knäböj och allt. jag kommer inte upp ur sängen imon? och sen körde vi nån ny skit imse och richard kommit på. simma så långt fjäril du pallar, så länge det är godkänt. det var inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle vara, jag har ju trots allt jätteont i revbenen när jag andas djupt. jag körde 400, sen fick jag helt plötsligt värsta syran i armarna. urk. de andra fortsatte, men alla blev stoppade efter 800, i brist på tid. sen upptäckte jag att jag verkligen BEHÖVER ändra min fjärilsteknik. jag hade stora ONDA röda märken på armarna när jag kom upp. ouch. borde kanske försöka att inte plaska i underarmarna först. det straffar sig på de längre sträckorna, ohja!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0