I won't say that I'm unhappy with you.

åh. vi åkte pulka idag. det var ruuligt. och SJUKT jobbigt att gå uppför backen igen sen. och snöiga var vi. som FAN! honey var värst. jag tror hon tyckte att sminka sig nog var en rätt dåligt idé när vi kraschade för femte gången. hihi!
sen råkade jag visst få en hamburgare i huvudet också. den var varm. och min kladdkaka var god och jag var blöt och kall när vi skulle åka hem. sen var jag ändå duktig och åkte och hämtade min biolgibok och ryskaböckerna i skolan, så jag kunde plugga nu ikväll. fast det gjorde jag inte. jag blev jättetrött när jag läste religionen så jag ställde klockan på en halvtimme och somnade. och sen vaknade jag inte. jag vaknade en och en halv timme senare. bra! fast det var lite gosigt att sova ändå.

och imon måste jag nog gå på svenskan ändå. även om det är JÄVLIGT lockande att ta sovmorgon till två. men nä. sen ska vi ju till stockholm, woho!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0