I want to live where soul meets body.

åh. det är underbart att det är fredag. även om det VERKLIGEN inte varit min dag idag.
träning imorse. imses pass på korten är ju knappast något att hurra för. och sen var jag ensam i omklädningsrummet och mitt hår fuckade med mig. när jag kom till skolan slängde jag en snabb blick på monitorn och DING! "annika lundqvists lektion 8:15 är inställd". GÖTT! då blev jag på ännu sämre humör. så jag fick spendera morgonen med biologirapporten och michan och blixt. sådär kul, va. och sen kom honey och vi gjorde äntligen klart vår projektrapport. asgött, må jag säga. typ det enda götta idag?
sen skulle jag gå och hämta min studentmössa och när jag öppnar och kollar så står det "sirina" och "omvårdnad" på den. okej?! så jag fick nåt nummer och ringde när jag kom hem, de lovade att skicka en ny...

och ikväll är det hotellet som gäller. efter att det kommit lite folk på förfest till mig. usch. det vill jag ju inte. nu måste jag städa. NÄ!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0