here in my chest I feel warmth.

så jag är i hufvudstaden just nu. eller strax utanför, liksom. och här är det FULL SNÖSTORM. vilket det egentligen vart sen vi kom hit i igår förmiddags. igår då, vi chillade upp i bilen och jag och anna sov rätt gott i baksätet medans vi körde förbi ett antal kraschade bilar. härligt. sen käkade vi lite och åkte till kista-gallerian. jag och anna är rätt grymma på att shoppa ihop. vi går i samma affärer och köper helt olika saker. asgött. vi köpte varsitt par skor till balen och sen varsin t-shirt på t-shirt store. som förövrigt hade trevligaste expediten som kunde bakgrundshistorien till alla tischor och som var från aneby egentligen. och han visste inte ens var eksjö och nässjö låg. vi gillart. han undrade om örebro låg i småland. ehva?! sen på kvällen drog jag och anna in till city och gick på bjudbio. avatar i 3D. jag är inte helt säker på om jag tyckte den var bra eller inte. den var lite väl lång, men fint gjord och allt. så. man får väl se den och avgöra själv. sen tog vi tunnelbanan hem och tyckte synd om pojkvännen till spytjejen. och vi slog lätt rekord på språngmarschen hem från t-banan. motvind och snöstorm <3

idag drog vi in till city igen. anna köpte ett par doc martens och jag en jacka på zara och sen var vi tvungna att gå tillbaks till centralen för att hämta upp pap som vi lämnat där pga att han var något rörelsehindrad av ryggskott. anna tog ett tidigt tåg hem (och blev ändå fyra timmar försenad) och jag åkte till jettes och lennarts lägenhet och kollade os-repriser och coco - life before chanel. sen kom pap och susan från björn skifs och vi käkade på ölhaket runt hörnet innan vi åkte hem ( i SNÖSTORMEN) och kollade när sverige tog guld och brons i dubbeljakten. awesome är precis vad det är. fast nu ska jag sova, ohja.

finemanglov, jag tackar, jag.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0