For a smile they can share the night.

och det snöar fortfarande. hej! jag hatar snö. det är officiellt. och så råkar det ju vara typ minus tjugo ute nu, vilket inte gör det mycket bättre. så jag gjorde en grupp på fejjan:

We sleep in freezers, because that's warmer than outside!

asgött, så att säga. sjukt internt, jag vet. men roligt, ohja!

idag var första dagen efter lovet. rätt chill ändå. och tråkig. för tomas hade inte rättat religionsproven och jag hade en miljon slarvfel på accenttecken på spanskauppsatsen. liksom, jag vet ju att después är med accent?! fast vi pratade lite om spanien också. om det är varmt och sådär gött är det tydligen mycket playa-tid inbokat. och alla tjejer jublade. alexander var inte där, hihi!

sen åkte jag och tankade. och blev fyrahundra spänn fattigare. inte helt gött. inte alls. urk. och sen träningen var rätt chill. fast 900 insim bl med imp, liksom. och det var nog ingen som egentligen räknade. nån trodde vi kört 1000, nån trodde 1100, jag trodde 800...

och nu är jag rätt mördartrött. jag SKA gå och lägga mig i tid ikväll. yeah, right...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0