And all the people hurried past, real fast, and no one ever smiled.

jag antar att min vecka har varit bra. på det hela taget, liksom. och nu har jag ju ändå lov (kul att jag skrev prov istället för lov först. hej nv-tönt...).
igår var också en helt fullkomligt meningslös dag i skolan. fast linnea stod för dagens absolut roligaste.
"åh, han var ju SNYGG, han måste du satsa på!" mycket ironi och lite vetande. och så jävla klockrent och awkward så det finns inte. HIHIHI!
och träningen igår var mördaren. men hyfsat rolig ändå. men mjölksyra och hej-jag-får-ingen luft. och man blir helt snurrig av att köra vänstervarv, har jag kommit på. och på nåt sätt så blir det mer vågor. eller så är det bara att man vet hur de kommer annars och parerar dem automatiskt? jag vet inte, men jobbigt var det.

så jag har grym träningsvärk idag. helt sinnessjukt. mestadels från utfallsstegen med tiokilosvikt. ouch. och sen var det ju träning imorse. innerst inne älskar vi petra, jag menar, alla vill ju ha henne som tränare och det är folk på hennes pass. men fan ta henne för vissa saker. jag dog lite. även om det inte var i närheten av vad det brukar vara annars. men sexton tvålängders som start efter insimmet var väl liite att ta i, kanske. speciellt när det var maxben och max sammansatt också...

efter träningen drog jag till skolan och skrev ryskaprov. det kändes väl som vanligt. jag lär väl ha en drös slarvfel och stavfel, antar jag. men det kändes la rätt okej på det hela taget. och sen satt jag och dog i datasalen. för vi var bara sex stycken från klassen som överhuvudtaget var i skolan. BRA NVA07! nv-spirit är verkligen vår grej såhär på upploppet nu! men vi fick börja liite tidigare med fysiken iaf, och vi fick sluta tidigare också. och sen fick jag lov, helt enkelt. för vi behövde ju inte gå på biologin. och jag har fortfarande ingen svenska c. så jag tog vara på min absolut sista lediga fredagseftermiddag i trean. för veckan efter lovet börjar ju svenska c. usch.

och imorgon åker jag och mam till madrid och shoppar som fan. det ska bli roligt ju. jag gillar att åka bort och glömma att hemma finns. skönt. puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0