Ambitions are already starting to fade.

igår chillade jag mest hela dagen och sen var jens här och sov för han pallade inte åka hem med alla försenade tåg. fast jag var och tränade och körde 1600 arm och fick skavsår i ljumskarna och körde maxben och fick mjölksyra. hej!

imorse var jag uppe och tränade som vanligt. ovanligt nog var jag och anna hur tidiga som helst och det var hur kallt som helst i omklädningsrummet. gött när man kommer från en 60-gradig bastu ut till 13-gradigt omklädningsrum. inte helt gött!
och sen hade jag min första svenska c. och vi fick en fet uppgift dirr. skriv och framför ett tal på tre minuter om den roligaste/sorgligaste/läskigaste/whatever film du sett. inte helt gött det heller. urk. tala inför andra <3
och vi chillade med badminton och basshunter och schlager på idrotten. och blixt suger förövrigt på badminton. ju, hihi!

ikväll har jag varit på ledarutbildning. det var rätt trevlans ändå. jag gillar kim. han är lite bäst ändå. hihi!
puss!
(och jag ber om ursäkt för mitt fruktansvärt osammanhängande inlägg ikväll...)

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0