Alla trodde att jag skulle förlora mig.

madrid var nog okej. egentligen. fadst jag hittade inte alls det jag skulle. det är lite surt. men det är bara att bryta ihop och gå vidare. vilket var precis vad jag gjorde. ungefär.
och idag firade jag min enda lediga lovdag med att köra mamma till tåget klockan sex i morse. bra! fast sen åkte jag hem och sov ett par timmar till. och nu chillar jag för fullt. jag har kollat på love actually och packat lite grejer jag borde ha med mig imon. egentligen borde jag handla, men jag sitter lite fast här hemma eftersom det ringde nån snubbe innan och sa att de skulle leverera mammas väska (som kom bort när vi ombokade oss över münchen på nervägen och vi fick 150€ istället) hit inom en snar framtid. fast sen ska jag ändå till pappa och chilla och tvinga honom att dissa os och kolla på glee med mig, annars skulle jag inte kommit alls. jag är så elak, tihi.
fast vi ska ju faktiskt till stockholm imon. asgött. jag ska sova som fan i bilen, tror jag. men det blir najs. och anna sa innan att vi ska se avatar. ja! awesume!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0