We need to swallow all our pride and leave this mess behind.

Ja, jag har fruktansvärd tentaångest och vill bara springa runt och skrika. Fast jag testade ute på häksträdgården, det funkade inte för fem öre. Jag har hur som helst läst runt sextio sidor i kära prinsen. Men det hjälper inte riktigt. Och sen fick jag den fina uppenbarelsen om att jag ju faktiskt har fjorton bevis att plugga in till torsdag, när jag nu ska hinna det... Jag har åtminstone sovmorgon imon. Vilket jag ska utnyttja till max. Jag ska läsa klart och börja skriva bevisen. Ja. Sen ska jag träffa mamma på torsdag, lite välbehövd pluggflykt. Så ska jag kötta termo hela helgen. Ja. Jag ska fixa det här. Och sen ska jag bli brun. Ja! /f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0