Luck and intuition.

jag vill mest ta livet av mig. även om jag älskar tentavecka dödar det mig långsamt. kan jag fjorton bevis? njaa. kan jag partialbråksuppdelning? njaaa. kommer jag klara tentan? njaa. nja'na är många, men jag försöker hålla mig uppe. om ett dygn dansar vi av oss fötterna till vacker musik. jag kommer sakna chalmers så jävla mycket över julen. men det ska bli så skönt att få vara ångestfri i några veckor, iaf fram tills termo-omduggan i januari. jag tror inte fem poäng räcker till godkänt... men nu sover jag tills imon och vaknar utvilad och peppad och alla bevisen sitter och så hoppas vi på integralkalkylens huvudsats. "F(x) är en primitiv till f(x)"!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0