jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals.

min helg har varit kalasbra. även om jag egentligen inte gjort något. fredagkvällen och hela lördagen spenderades i frölunda. lördagdagen gick åt till prinsen. fast jag somnade lite då och då. men jag blev några meningar klokare hur som helst. och det var ju huvudsaken. synd bara att jag ändå inte kommer klara duggan och att jag fortfarande har fyra jävla kapitel att läsa. om jag satsar på ett halvt kapitel om dagen, hinner jag då? jag får lösa det på nåt sätt... annars finns det ju alltid omdugga. äsch.
idag var jag på hockey med pappa. synd bara att frölunda var helt värdelösa. det var å andra sidan även hv, men äschdå. så länge man gör flest mål spelar det ingen större roll. sen lagade jag mat och sånt nu ikväll. snart väntar sängen, ska bara hämta min tvätt och påbörja min packlista. mumma!
imon ska mitt hår även försvinna lite. och sen ska jag prokrastinera med lite julklappsshopping med den finaste. jag känner mig faktiskt lycklig igen. jag tror att det var helgens förtjänst. underbart!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0