I know everything about us.

tentan gick åt helvete. och duggan blev kuggad, fick jag veta. kunde det bli en härligare kväll? det var dock härligt att gå en sväng i nordstan efter lunchen med alla och jag köpte mig en fin liten svart kjol. sen åkte jag hem och kollade simningen och sen var jag glad med hanna på kvällen. vi var säkert tjugofem pers i henriks lägenhet. jag är så glad att hanna finns. men jag borde byta umgängeskrets om jag nångång ska få känna mig smart och snygg och duktig. dessutom var jazzhuset fett ovärt. blä.

idag shoppade jag julklappar för många slantar. men det är det värt. och jag kan nog vara den bästa på att komma på bra klappisar. mumma! sen tog jag en sväng åt mig själv också. finkläder att ha imon, mumma! jag längtar efter morgondagen. till och med att gå upp klockan fem känns lockande.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0