you'll be the star if you do it right.

åh. jag ska strax sova.
idag var det tungelitungt att gå upp. och matteföreläsningen speedade på i onaturlig fart och kemilektionen gick också relativt snabbt. sen hade vi håltimma i tre timmar och jag och peter lyckades villa bort oss ordentligt i kemihuset. vi letade efter kd1 och hamnade bakom en dörr vi inte kunde öppna (Y) men det gick bra och efter tjugo minuters virrande hittade vi salen!
sist på eftermiddagen var det en fin liten föreläsning om alkohol som jag sov mig igenom. en välbehövlig powernap. sen skyndade jag mig hem och slängde ihop en liten hippie-outfit, en mindre lyckad sådan. sen tog jag mig till kemihuset och ölspelade med phaddrarna inna vi klabbade med vattenfärg och drack mer öhl och sen begav oss till sittningen. som var lite halvlam. jag tror nog jag gillar finsittsar lite mer. eller så var det för att jag var så opepp idag. efter sittningen gick vi till gastown och knox och partade med maskinare eftersom gasquen var stängd för pyntning. vi capsade. jag var helt värdelös. men det var kul. och peter blev lagom fnitterfull. nästan så han missade sitt tåg. fast det gjorde han inte.

imon är det festu och jag och saudi ska åka och träna!
natti!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0