We had guns and drums and drums and guns.

åh. sittningen igår var bland det roligaste jag gjort. kvällen var bara helt fantastisk. alla var så finklädda och allt. maten och allt var gott och toast mastrarna var riktigt roliga. jag och saudi satt och vred oss av skratt. fast jag hade fredrik till bordet. en av fredrikarna. vi har tre på kf, tror jag. men det absolut roligaste på hela kvällen var när dalbin och niklas fick sina nollbrickor kontrollerade = sprängde i luften. herregud vad jag skrattade då. sen fick de nya brickor, måtten gånger pikvadrat. lyckat! sen blev de kidnappade efter varmrätten och kom inte tillbaka under resten av sittningen. sen visade det sig att de hamnat i spritköket och druckit öhl under tiden vi ätit efterrätt, hihi!
efter sittningen gick vi till gasquen och köade. fast typ alla bangade och skulle försöka gå ut istället, och helt plötslit försvann halva kön och vi kom in dirrelirr. najs! på gasquen var det mest varmt, men inte överdrivet mycket folk. men det var trevligt. vi röjde till poker face och det visade sig att jag visste vem djn var. haha, det var också sjukt otippat! sen gick vi hem runt kvart i två. jag hade sånt enormt skoskav att jag väntade på spårvagnen i 20min för att jag inte orkade gå hem barfota. men då kom gustav och höll mig sällskap, som vanligt.

idag vaknade jag och kände mig mindre fresh i huvudet. men eftersom det vankades brunch i kemihuset var det bara att stiga upp och slänga på lite mascara och dra. väl där var jag tidig och tog några varv runt maskinhuset och piggnade till ordentligt. sen efter brunchen med peter och dattmeister, fysikaren som vi tog hand om, eftersom han såg bortkommen ut, mådde jag riktigt prima. sen drog vi ut på stadsorientering i gotenburgo och villade runt oss ordentligt. men det var rätt trevligt, eller jag kanske ska säga FETT trevligt. jag blir helt skadad. och vad var utslagsfrågan om? "hur stor noggrannhet är stora scenens podier byggda med på operan?" wtf, det var ingen i gruppen som förstod frågan, hmpf. efter vandringen blev det planering av vårat nolluppdrag med saudi, moneypenny, turis och några fysikare. kommer bli så jäkla awesome. vi ska gyckla på gasquesittningen. missa ICKE!

nu tänker jag ta mig en kopp te, fixa lite grejer och sen sova TIDIGT! kan behövas, jotack! men man nollas bara en gång och än så länge har jag haft the time of my life. och varje grej man är med på kan ju vara det bästa på hela nollningen, hihi!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0