like a midnight sun.

gårdagen började med inskrivning och foto och en långtråkig föreläsning. sen drog vi ut och försökte pressa göteborgs invånare på cash. vi lyckades rätt dåligt på järntorget och backaplan, men sen kom vi på att vi skulle åka till lindholmen och där bara rullade cashen in. hihi, de kunde bara inte undgå oss! så vi gissar att vi skrapade ihop runt 1300 eller strax över, vilket är rätt awesome. efter insamlingen splittades vi ut i phaddergrupperna och vår klippte bandanas, lekte nån lek, gick till willys och handlade, gick tillbaka, förberedde ett gyckel och sen fick vi på oss ögonbindlar. sen vandrade vi runt, upp och ner, i kemihuset och i chabo. i en timme. det var inte helt gött. till slut hamnade vi i spritköket och där var det överraskningssittning. och det blev blött! stackars peter mådde inte helt prima, floffy är lite av änna hetsare. inte så gött, kanske. kvällen slutade hur som helst med många spyor, ingen skapad av undertecknad, och nån timme på gasquen. fast djn vägrade spela poker face, så jag gick hem vid halv två!

imorse var det tungt att gå upp när klockan ringde. jag tog mig upp ur sängen med hjälp av tanken på att det är så många andra som nog mår rätt mycket sämre än mig. gött. på si-matten verkade ingen riktigt med. alla såg mest helt apatiska ut (Y) det blev bättre framåt dagen, men jag är fortfarande bakis. tror jag. jag har ont i huvudet som fan iaf. eftermiddagen bestod av brandövning, men det var svårt att hålla ögonen öppna. därför ska jag strax ta och krypa till kojs. det behövs. och imon är det samling 07:20 för avfärd till ringhals. kul. jag och peter spenderade dessutom några timmar på stan och i nordstan på jakt efter diverse outfits till alla kommande sittningar. jag tror nog det kommer bli rätt finemang, även om alla verkar rätt blasé nu. puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0