jag känner det, ibland är jag så nära, jag känner mig ensam här.

gårkvällen var riktigt rolig. långt över förväntan. förfesten var inte jätteparty, men det blev bättre ju längre kvällen led och sen kom vi på vår phaddergruppslåt och jag fick en välfylld spotifylista! sen bar det av tvåhundra meter till kemientrén och vi hade sektionsfest med las vegas-tema. jag och peter stod och pratade massa och chillade med skåningarna och sen kom saudi (som vi fortfarande inte riktigt vet vad han heter!!!) och alla snackade ännu mer. hihi! vi gick hem relativt tidigt, men drickan slog hårt ändå, antagligen beroende på att jag bara ätit mackor under dagen. jag lyckades nästan gå in i fel lägenhet (Y)

imorse var det fler än jag som inte mådde helt prima. jag hade hyfsat ont i huvudet, så jag och simon satt på matteföreläsningen, led och drack vatten. han var dock värre än mig, han hade fortfarande varit full när han vaknade. framåt lunch blev det bättre och vi åt lite äcklig b0f-mat och kirrade biljetter till både det ena och det andra. och sen gick vi till cremona och blev sjukt fattiga. jävla böcker. och sen hade vi matlab för första gången. hemska jävla program. ingenting blir rätt. därefter var det förfest, fast det var lame. desto roligare blev det dock på efterförfesten på gastown. där träffade jag lite fler likasinnade och jag var grym på rock band, om jag får säga det själv. fast sen tog jag gustav under armen och vi tog spårvagnen en respektive två hållplatser i regnet. jag borde gå och lägga mig nu. fast jag är full och imon blir det sittning och massa vardagssysslor jag inte hunnit tidigare.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0