jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig.

tydligen funkade inte mitt internet innan jag drog till falkis, men nu är jag här igen. i min lägenhet. MIN. och jag känner mig jäkligt ensam just nu dessutom. falkis var både bra och dåligt, som vanligt. mest bra, tror jag faktiskt. värst var mitt matlag med alla småkids under 1.50 och att säga hejdå. jag saknar dem redan. min lillasyster. åh <3 det är sorgligt att det nog antagligen var mitt sista falkis. dessutom lyckades min kamera sluta funka när jag skulle ta bilder på simhallen. antagligen berodde det på hällregnet över oss när vi gick till simhallen. men när jag och honey var med den på expert började den funka huxflux. så ja. jag träffade honey, och även christer, en stund. han dumpade mina stuffs. och jag och honey åkte spårvagn som faen. och imon börjar allt. ohherre!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0