it's emmaboda, baby, emmaboda!

jag är hemma, nästan hel och ren. eller inte alls. jag är långt ifrån ren och tältet var långt ifrån helt. tss! men jag har haft det fantastiskt. fast jag kom visst hem för några timmar sen och hunnit duscha och borsta tänderna och äta en kanelbulle från pressbyrån.

jag orkar egentligen inte berätta så värst ingående. jag och anna har chillat runt: mycket husvagn, mycket regn, många blöta kläder, mycket illalukt, många trasiga skivor och många fulla killar och mycket skratt. jag och jens har också chillat runt: mycket bra musik, mycket varm respektive kallt i tältet, många skratt, mycket mat och mycket dans. hjärta.
dessutom har jag fått med mig en tjocktröja tillhörande "okänd" kille. nä. tss! jag har haft det awesome och nu går tvättmaskinen för fullt. woho!

ikväll blir det kräftskiva med englandsgänget. förhoppningsvis blir det roligt och sen åker jag hem och sover i många många timmar!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0