Internet, gör mig känd. Dom laddar ner mig fil för fil.

jag funderar på om jag inte ska sova strax och få en LÅNG natt. imon börjar vi inte förrän 13, men jag och peter och erica ska plugga lite innan och vara i skolan runt tio.
hur som. idag var det hemskt att gå upp. det blir uppenbarligen värre för varje dag som går. det märks att alla börjar blir schletna och sjuka nu. men det funkar. även om vi bara hade meningslösa föreläsningar idag. men alexei speedar på så imon blir det inköp av färgpennor alternativt färgade stift. vi får se vilket som känns smidigast. mja. dessutom har vi får en mycket grundlig genomgång av hur ett dragskåp fungerar. snacka om att dumförklara tvåhundra nollan. blä!

ikväll var jag och peter och kollade när kfkb häfvde i nollpoquarlen. hanna var tydligen grym, men henne missade vi. fredrik var dock riktigt grym. men jag blev sjukt imponerad när nån elektro häfvde en hel halvliter (öhl!) på tre sekunder blankt! helt sinnessjukt. men nu väntar sängen och sovmorgon, jojagtackarjag!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0