i'm not saying it was your fault, although you could've done more.

bra dag, ja. lång frulle och sen en sväng till stugan och hitta en drös med döda getingar på toaletten. gärna. fint getingbo vi har mellan inner- och ytterväggen. sen shoppade jag grejer till rummet och kom på hur jag skulle lösa min fotovägg på bästa sätt, helt utan fettfäckar av kladdikludd. så jag köpte två rullar tapeter ska ska vända utochin och häftstifta upp och sen sätta fotona därpå. kommer bli awesome.

ikväll vare party av högsta kvalle. jag kände mig fin och allt det där. mycket roligt sätt att placera borden, dessutom. efter en trudelutt med fredrik åkare och cecilia lind hamnade jag mellan audun och chris. kul! sen pratade jag med audun i flera timmar och blev bjuden på ex antal glas. sen hamnade jag även i många diskussioner med michael, på engelska, ofc, om både det ena och det andra. vi bytte mail osv. det skumma är ändå att vi aldrig egentligen pratat innan, och han är bara ett år yngre. wtf? det är alltid lika roligt när folk frågar om det är min första gång i utbytet...

nu: sängen, och imorgon: winnerbäck!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0