How can I show my love so you will open your arms to me.

måndagen var bra, även om de flesta verkade rätt slitna på morgonen. föreläsningarna flöt på i hyfsat snabb speed och lite lunch och en sväng på cremona utan att bränna cash. en kort datalektion, förmodligen de enklaste erövrade högskolepoängen genom tiderna. sen åkte jag, erica och peter hem hit för att jag skulle byta från shorts, vilket sen ändå inte hände. sen tog vi spårvagnen till linné platsen (ja, det var meningen att särskriva!) och väntade länge innan vi ringde runt och hittade b0f och gänget i azaleadalen, på andra sidan slottsskogen. vi gick en och en halv kilometer i 75° lutning. inte helt gött. sen spelade vi brännboll och hade det trevligt innan vi åkte åt varsitt håll och jag handlade lite och sen gick hem i duggregnet. så jag har chillat och sådär sen. borde väl egentligen städa lite, eftersom folk planerar att crasha här lite då och då under veckan. vi får se! och imon blir det inskrivning, nollinsamling och after-inskrivning, vilket kan alla bli det bästa på hela nollningen!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0