Du är inte en i mängden men jag är en utav dom få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden.

idag var jag redan tio över sju under chalmers-skylten. det var svinkallt så vi gick in för att vänta på resten av gänget. alla kom, men det gjorde inte bussen. inte förrän tio i åtta och då inte ens där vi stod. bra jobbat! väl på bussen satt jag och peter och pratade hela vägen till ringhals, vilket gjorde det VÄLDIGT jobbigt att hålla sig vaken under föreläsningen. sen fick vi lite lunch och en fin rundvandring i reaktorn med en guide som gillade teckenspråk. sen tog vi bussen hem igen och sen gick jag och saudi i nordstan och chillade och åt glass och jag fixade mina brills. niceeeee. sen hann jag hem lagom tills susan och pappa kom och våldgästade mig ända tills jag var tvungen att slänga ut dem så jag kunde göra mig iordning till sittningen. mycket fint. även om maten inte var nån höjdare. men vårt gyckel blev alla tiders och verkade vara väldigt uppskattat. kul var det också! sen gasqueade vi lite efter sittningen, men de flesta gick hem rätt tidigt och nu väntar sängen på mig!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0