But sometimes I need somebody who can make me feel alright.

åh. jag och pappa åkte till göteborg idag. vi hämtade sju nycklar till min lägenhet, efter mycket om och men och en pizza. och vi gick in och grejade i mitt rum. and it's AWESOME! jag bara älskar det! så vi inredde lite fint, fast det är fortfarande en del kvar att göra. men ändå! <3

väl i nässjö igen släppte jag av mamma och davina i äng hos nina och de andra brudarna. sen åkte jag till tobbe och alex och sög hårt på halo. jag tror inte det är så bra att ha -2 i poäng? sen fick jag ett litet sms så jag åkte och lämnade tröja och pratade och pratade tills mamma och davina ville ha skjuts hem igen. fin dag. lite on the road, so to speak. hihi!

btw, så fick jag tillbaks 1,1k för hultan också, tack vare att jag köpt kombobiljett. åh. jag blev så glad. jag tvivlar på att det är så många som får tillbaks nåt!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0