An invisible man sleeping in your bed.

i lördags gick jag upp och tvättade osv. sen tog jag spårisen till valhalla och hann simma runt 800m innan saudi lyckades masa sig ner till bassängen. sen körde vi på, även om det inte blev så jättelångt. sen dess har jag haft träningsvärk och axelont. gött...! efter träningen åkte jag och handlade till willys. sen fick jag sitta och vänta på bussen länge och när jag sen skulle ta spårisen från sahlgrenska, eftersom mina kassar var så tunga, lyckades jag hoppa på fel. så jag hamnade i botaniska. lyckat! så jag fick åka tillbaks igen och vänta ytterligare. jobbigt! sen lagade jag lite snabb mat och sen kom peter och jag sminkade klart mig och vi åkte mot varsin förfest. jag hamnade som vanligt på chabo, med roligt folk och mycket (och fruktansvärt brända) popcorn. efter några timmar av öhl och popcorn och niklas roliga kommentarer begav vi oss mot festun. kön in var enorm, men det gick rätt fort ändå och precis innan vi hamnade bakom staketet kom aaaaanna, hanna och peter och hoppade in med oss. sen dansade vi, drack öhl, hoppade hoppborg och massa annat kul innan vi traskade hemåt runt halv tre. skönt. fast sen somnade jag fullt påklädd, med lampan tänd, i sängen, mitt emellan två ord. det var väl lite taskigt av mig. fast äh.

igår gick vi upp lagom sent och begav oss till skolan och åkte bussen ut till bastustugan. trots regn, yxor i benet, förnedringslekar, patetgömme och diverse annat var det ändåå väldigt roligt. dock kan jag inte rekommendera någon att häfva balsamvinäger-alternativt-soja. men bastningen var rolig och jag lyckades med bedriften att hacka tänder i bastun, efter att ha varit ute i sjön i flera minuter. usch. sen åt vi massa massa negerboll. b0f hade bakat en gigantisk, på säkert tre kilo. mums!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0