You just realised you gave up for nothing and the candle we once lit went up in smoke.

träningen imorse var tung. sen var vi i tid för en gångs skull och roade oss med att försöka klura ut huvudstäderna på europas länder. och vi failade denna vecka också. vi är lite kassa på geografi, måste jag säga. och jag ser inte häxan nånstans! hihi! första lektionen var svenska c och vi skrev textananlys och sen skrev jag om min argumentation, för det hade jag aldrig fattat att man skulle. gött! lite idrott och vi spelade brassefotboll, fotboll utan skor och med en handboll. på hårt gympasalsgolv. barfota. och jag envisades med att skjuta med vänster. åh, min tå. jag kollade på den nyss. nu är den blå igen. och gör förjävla ont. jag kommer inte kunna gå imon, varesig för tån eller mina stackars benhinnor. inte gött. och sen klev tobbe dessutom på min stackars tå. den gick av igen? aaaj.

religionen var hetsigaste lektionen nånsin. och det var längesen killarna var så nöjda. och tjejerna var asförbannade. jag blev också så fruktansvärt arg, men jag orkade inte tjafsa mer. jag orkar inte. jag har haft en riktigt dålig dag idag. och jag hatar när folk snackar. folk snackar så jävla mycket. jag blir så arg. nej. jag ska vara tyst och inte bry mig. jag ska ju på föreläsning snart. anders olsson. jag hoppas att han är bra. jag orkar inte med mer som inte funkar.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0