When you came in the air went out, and every shadow filled up with doubt.

imorse vaknade jag på det finaste sättet och sen somnade jag om mellan två andetag igen. sen när jag vaknade igen sken solen från en klarblå himmel. jag snoozade i fem och när jag öppnade ögonen hade solen gått i moln och kom inte fram under resten av dagen. där gick min solning. sen satte jag mig och försökte skirva på svenskan. och det gick segt segt. när jag väl lyckats plita ihop en och en halv sida kollade jag lite i mina papper och upptäckte att jag helt missuppfattat uppgiften och fick skriva om allt. underbart lovnöje! jag som inte ens hann med religionen eller ryskan. sen åkte jag iaf och tränade. jag körde situps när de andra körde armhävningar och jag räknar kallt med att jag kommer ha träningsvärk i magen. sen plaskade jag lite med benen också. en tvåhundring frisimsben utan fenor är mördarn för en liten flicka som jag, som INTE är bensimmare. sen testade jag lite arm. yttepyttelite. och det kändes rätt okej. håller tummarna för att allt blir bra och jag kan börja simma på riktigt på måndag. så kör jag ben imon på morgonen också. och juste. jag ska ju upp om sex timmar. soooova nurå!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0