what if i a throw my heart in a cage, send it back home to your address.

gött att jag provat igenom HELA min snygg-garderob i jakt på nåt vettigt att ha på mig på fredag? nja. jag hittade massa kläder jag vill använda. nununu! men det är för kallt eller alldeles för fint eller whatever reason, så det går inte. jag har finaste klänningen jag aldrig använt som jag köpte i london på harrods. JAG VILL ANVÄNDA! kan ingen bjuda mig på nån fancy fest så jag kan få använda den. den är som min studentklänning, fast lilagrå och tyllig och HUR FIN SOM HELST!
slutsats: jag har egentligen inga kläder jag ha på mig på fredag. blä. som vanligt. så då får jag väl köra på min nyaste kjol. som vanligt. urk. jag vill shoppa. och att det ska bli sommar, så man kan använda sina sommarkläder istället för att köpa nya och längta ännu mer!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0