so who's it gonna be, what am I gonna do as an outcast?

dagen var en av de bättre. många och långa skratt. även om sju var lite väl tidigt att vara på skolan var det ändå värt att åka buss och jag babblade musik med honey och steven i nästan en timme. väl framme fick vi lite muffins och sen klädde vi oss i mycket sexiga illgula sparkdräkter och gick igenom diverse säkerhetskontroller och sen fick vi gå ut och titta på reaktorn. när vi skulle gå ut och gå igenom alla kontroller för att se om vi blivit kontaminerade (som för övrigt är word of the day) fastnade steven i kontrollen, bokstavligt talat. han hade för breda axlar! sen fick vi lite lunch och sen skulle vi ta oss ner i underjorden och titta på clab. asgött. och bilden vi tog måste vara århundradets snyggaste, fifaen! och det var hyfsat jobbigt att gå i fjortonprocentig lutning. sen drack vi 7000-årigt vatten och tog en techno-hiss upp till tonerna av sagan om ringen. fett! sen fikade vi lite till innan bussen gick hemåt. och annie höll på att bryta ihop eftersom hon skulle missa sin träning. albin fick för sig att testa att snusa för första gången. det gick bra första halvtimmen. sen slängde han snusen, satt och såg dålig ut och sen gick han längre bak i bussen för att knappt hinna sätta sig ner innan han langade världens sprutspya. inte helt trevligt. så vi fick göra ett fint stopp på en kvart som försenade hemkomsten ytterligare och annie höll på att få ett smärre sammanbrott. det var faktiskt riktigt underhållande. fast det stank spya i hela bussen de sista milen hem. inte lika gött. men ytterligare en erfarenhet för albin och vi blev alla några skratt rikare. en MYCKET underhållande tripp, må jag säga.

och nu chillar jag och fluktar lite på studentlägenheter. jag håller verkligen ALLA tummar för att jag kommer in. liksom. och nu verkar det som att jag  inte har varit "aktiv" på sgs, men det har jag ju för sjutton! det var ju sex månader man var tvungen att vara inaktiv. fitta. jag såg fel. HELVETE! nu har jag helt plötsligt tappat ETT JÄVLA ÅR MED KÖDAGAR. nu vill jag gråta. tänk om jag inte hitta nån lägenhet! nej. nu börjar jag gråta på riktigt...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0