Rallarrosor suddas ut, rälsen lyser som guld framåt kvällen.

jag tränade imorse. och cyklade till träningen. för första gången på ett halvår. och det var friskt kan jag lova. två minus, nästan. vantar och mysse på! och träningen var tung. eller armarna var rätt blyiga sen gårkvällens pass, så det kan bero på det. det och att allt vi körde var urbota tråkigt. sen degade vi i bastun och jag drog till skolan och hade svenska c och somnade praktiskt taget i stolen på bibblan när vi skulle läsa en bok om snällhet. gött. resten av lektionerna var knappt några och jag och honey blev färdiga med projektrapporten. får vi under mvg kommer jag bli djupt besviken, faktiskt. och på idrotten lekte vi lite och sprang lite. och jag har fruktansvärt dålig kondis. vad är nu detta?! sen cyklade jag genom stan hem och fixade linser och min studentmössa hade äntligen kommit. jag hade nästan börjat bli orolig. men nu verkade allting stämma! snart så!

i eftermiddag har jag stekt på altanen och plugga lite ryska och skrivit lite på religionen. går väl sådär. dessutom har jag slängt ner lite random plagg i min resväska. jag fick kommentarer på min packlista. men har man egen väska så har man!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0