Oh, Susie, we ran out of time.

igår chillade jag och idag grät jag, tog mig samman och släpade mig till skolan. så ovärt. och jag vill inte ens vara där, det förstår ju vem som helst. som grädde på moset hade jag noll intressanta och eller produktiva lektioner. det enda egentligt nämnvärda var att vi tröstsvullade på spanskan och gnisslade tänder över eyjafjallajökull. sen bestämde vi att vi skulle gå ut i jönköping och käka på nån tapasbar. det blir fint. även om varma spanjet hade varit rätt mycket finare. äh. och sen drog jag snabbt hem och slängde i mig ett äpple och sen blev det pinnträning och plask. och 400med. kan nån snälla döda mig? men jag tror faktiskt jag persade. tss. jag tror jag simmade det i ljungby i somras sist. ute. i femtia. det säger sig självt. och jag gjorde mer än minuten bättre idag. gött. och det var inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle vara. asgött.
och imorgon har jag visst ingen ryska, och sen har jag ju eget arbete på biologin. börja vid elva med matte e, någon? tss. och sen är det bara svenska och lyssna på alla talen. då ska jag chilla järnet. och chilla järnet på eftermiddagen. hoppas det är sol!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0