Och vad vet du om gryningen förrän du mött varje morgon med sömnlösa ögon.

och nu är jag hemma från götlabôrg. asgött. jag gillar göteborg. synd bara att det nog blir lund, om inte all propaganda jag har stått ut med på dagarna fungerat. hoppas inte? hoppas?
jag och björn chillade och käkade och babblade när jag kommit med tåget och sen sov vi rätt tidigt ändå. igår gick vi lite i nordstan innan pap kom förbi och hämtade oss och vi åkte till kungälv. och det regnade och hålet var djupt och det var klart värst för farfar. och jag saknade sommaren när jag strosade runt bland gravarna. sen åkte vi och åt asiatisk mat och prinsesstårta och jag drack påskmust och de andra drack christers alltid lika svaga kaffe. jag saknar de gamla middagarna som aldrig mer kommer finnas, the way we used to, liksom. hemska insikt.
sen åkte vi med pap tillbaks till stan och var hos en av björns polare och kollade på champions league. första gången i mitt liv jag ser en champions league-match och då lyckas messi göra FYRA! mål på samma match, varav tre i ett äkta hattrick. gött. sen åkte vi hem och sov efter lite scrubs.
idag gick vi i affärer och jag köpte jeans, tischa och studentklänning, medan björn var storshopparN och gjorde av med närmare 2k. hihi. låtsasbraten, forsure! sen tog jag tåget hem och slapp byta i falköping och käkade nästan upp hela mitt påskägg samtidigt som jag läste en sådär tvåhundra sidor i min bok. tss. den är bra. vampyrer <3

imon ska jag sova. och plugga. inte kul. och kanske dra och träna också? undras när det är fystest igen? det var ett par veckor sen, men det borde nog bara vara ett kvar innan sommaren? hoppas. och hoppas det inte är imon. äh. det är det inte. men min axel börjar kännas rätt okej nu ändå. illaluktande klabbet hjälper. så det blir nog plask imon. fast bara benplask fortfarande. ett pass till, åtminstone. eller veckan ut. ja!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0