love is my drug.

jag var uppe och tränade imorse, mellan tio och tolv. hur kunde jag vara så dum? nog för att jag bara körde ben. de andra körde 8x200 med paddlar. jag körde samma med fenor. och jag fick grymma skavsår. och sen körde vi vattenpolo. det kallar jag inte vila min axel... fast det var ju trots allt viktor som det blödde på. hihi! men jag tror att efter femte nedtryckningen pajade min axel totalt. igen. inte bra. så nu vilar jag HELT till torsdag. om jag inte drar med mig björn till valhalla? nja.
i eftermiddags åkte jag till eksjö och käkade mumsig och mycket mat med pappa, susan, anna, frida och alex. trevlans. och vi spelade spel och klappade ludde och pratade och skrattade. fast jag var smart och glömde mitt feta påskägg. dock kom jag iaf ihåg tågbiljetterna. åh. måndag. jag längtar!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0