I'd like to make myself believe that planet Earth turns slowly.

jag hade en bra onsdag. bortsett från smärtan i armen. jag gjorde HELT rätt som inte var uppe och tränade. för tänk, jag hade ju typ dött. så jag sov istället. och blev väckt av telefonen två minuter innan klockan ringde. INTE helt gött. men jag fick en tid till vårdcentralen och missade sceniska och tog med mig pappa upp till sjukhuset. jag hade en inflammation i muskeln. gött att jag ska vila typ en vecka. fast det skiter jag nog i. jag fick ju trots allt nåt klabb att smörja in. så jag kommer nog och tränar ikväll. fast benspark är ju inte precis det roligaste som finns? men jag behöver ju bli bättre på det, så...

och jag har egentligen inga lektioner idag. eller spanska. men vi ska fika, för jag bakade tuppkaka igår. mumsigt. fast gabs hade visst också gjort det, hihi! och jenny har lovat fixa saft. mums!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: hanna

sv; ehm, septum är ju namnet på vart själva piercingen sitter. alltså i septum, alltså i näsan? som man ser på bilden?

2010-04-01 @ 21:42:29
URL: http://min-trampolin.blogspot.com
Postat av: hanna

sv; hah, korkat det blev. på rusty irons i jkpg

2010-04-01 @ 23:01:54
URL: http://min-trampolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0